GARANTİ, CAYMA VE İADE KOŞULLARI

 

Garanti Koşulları

Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal tasarımının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

 

Cayma (Ürün İade) ve Değişim Koşulları

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz.

 

Tüm alışverişerde değişim/iade kargo ücreti alıcının kendisine aittir. Değişimi yapılan ürünün tekrar alıcıya gönderimi de satıcı firmaya aittir.

 

Değişim/iade: Sitemiz üzerinden üye giriş ekranından kullanıcı adı ve şifrenizle birlikte oturum açıp, Şiparişler kısmından değişim/iade talep ettiğiniz ürünü seçip değişim/iade kodu oluşturduktan sonra tarafınıza verilen Kodla birlikte, Ürünü faturasını da gönderime dahil edip "R.B.S.B. Deri, Sanayi Mah. Samsun Sk. Kardeşler İş Hanı No: 18/A, Güngören / İstanbul" adresine, Aras ya da MNG Kargo ile ücretini ödeyip doğrudan göndermeniz gerekmektedir. Yasal değişim süresini aşmadıysa ve ürün; kullanım, değişim/iade şartlarına uygunsa, değişimi ya da ücret iadesi yapılmaktadır.

 

Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.